Размер шрифта: A A
Цвет сайта: A A A A
Mobil talqin
1287, +998 78 140-00-88
Ishonch telefoni
+998 71 207-36-45
Ish tartibi: DU-JU 09:00-18:00
Call center
1287,
+998 78 140-00-88
Ish tartibi: DU-JU 09:00-18:00
Aktsiyadorlarga tezkor bog'lanish
+998 78 140-00-88
Ish tartibi: DU-JU 09:00-18:00
Saytga kirish

Mijozlarga xizmat ko‘rsatish sifatini oshirish – davr talabi

Yangilangan sana: 22 Noyabr 2022, 12:58
Mijozlarga xizmat ko‘rsatish sifatini oshirish – davr talabi
22 Noy 2022

  “Trastbank” xususiy aksiyadorlik bankida mijozlarga ko‘rsatilayotgan xizmat sifatining tashqi marketing kompaniyasi tomonidan “Sirli mijoz” usluli orqali doimiy baholab borish tizimi yo‘lga qo‘yilgan.

1.jpg

2.jpg

  Bu esa xizmat ko‘rsatish jarayonidagi mavjud kamchiliklarni bartaraf etish va mijozlarga xizmat ko‘rsatish sifatini yana-da oshirishda muhim ahamiyat kasb etadi.

3.jpg

5.jpg

6.jpg

 Yaqinda “Trastbank” XAB Yakkasaroy, Bektemir, Farg‘ona, Namangan va Andijon filiallari xodimlari uchun mijozlarga xizmat ko‘rsatish sifatini baholash bo‘yicha “Sirli mijoz” usuli yordamida o‘tkazilgan o‘rganish natijalari yuzasidan amaliy seminar  tashkil etildi. Unda faoliyat yuritayotgan xodimlar tomonidan yo‘l qo‘yilgan kamchiliklar va ijobiy jihatlarga urg‘u berildi. Shuningdek, bu borada zarur tushuncha va tavsiyalar berildi.

7.jpg

8.jpg

   Shu o‘rinda taʼkidlash joizki, Bank mijozlariga xizmat ko‘rsatish darajasining doimiy baholab borilishi ko‘rsatilayotgan xizmatlar sifatini yanada oshirish hamda mijozlar ishonchini oqlashda muhim asos hisoblanadi.

10.jpg

9.jpg

Manba: ko'rsatilmagan / Ko'rishlar: 144
Belgilangan matnni tinglash uchun quyidagi tugmani bosing Powered by GSpeech