Размер шрифта: A A
Цвет сайта: A A A A
Mobil talqin
1287, +998 78 140-00-88
Ishonch telefoni
+998 71 207-36-45
Ish tartibi: DU-JU 09:00-18:00
Call center
1287,
+998 78 140-00-88
Ish tartibi: DU-JU 09:00-18:00
Aktsiyadorlarga tezkor bog'lanish
+998 78 140-00-88
Ish tartibi: DU-JU 09:00-18:00

Yuqori darajadagi xizmat – bank muvaffaqiyatining garovi

Yangilangan sana: ...
Yuqori darajadagi xizmat – bank muvaffaqiyatining garovi
25 Apr 2024

     Kuni kecha “Trastbank” XABning “Darxon”, “Namangan”, “Andijon” va “Farg‘ona” bank xizmatlari ofislari xodimlari uchun “Sirli mijoz” usuli asosida mijozlarga xizmat ko‘rsatish sifatini baholash bo‘yicha o‘tkazilgan navbatdagi o‘rganish natijalari yuzasidan amaliy seminarlar tashkil etildi.1Ularda “Sirli mijoz” usuli asosida o‘rganish natijalarida bank xizmatlari ofislari va markazlari, valyuta ayirboshlash shoxobchalari, “Reception” yo‘nalishlarida faoliyat olib boruvchi xodimlarning mijozlarga o‘rnatilgan standartlar asosida xizmat ko‘rsatishdagi ijobiy holatlar bilan birga yo‘l qo‘yilgan xato va kamchiliklar bo‘yicha tahliliy maʼlumotlar taqdim etildi.

04 Har bir xodimga mijozga xizmat ko‘rsatish jarayonini  baholash bo‘yicha batafsil maʼlumotlar  taqdim etildi.11

12 Bundan tashqari, amaliy seminar tashkilotchilari tomonidan bank xizmatlari ofislarida xizmat ko‘rsatish sifatini yanada yaxshilash bo‘yicha tegishli ko‘rsatmalar berildi.08

13Shuningdek, amaliy seminar yakunida bank xodimlarining barcha qiziqtirgan savollariga javoblar berildi.

02

09

Manba: ko'rsatilmagan / Ko'rishlar: 136
Belgilangan matnni tinglash uchun quyidagi tugmani bosing Powered by GSpeech