Размер шрифта: A A A
Цвет сайта: A A A A

Bank rivojlanish strategiyasining missiyasi – bank aksiyadorlariga maksimal iqtisodiy daromad olish imkoniyatini yaratib berishdir.

Bank o‘z faoliyatining mazmunini iqtisodiyotning real sektori tarmoqlarida faol ishlab kelayotgan korporativ mijozlarga (eng avvalo tadbirkorlik tizimlariga) hamda jismoniy shaxslarga muvaffaqiyatli biznes yuritish, ularning omonatlarini jamg‘arish uchun kerakli bo‘lgan barcha turdagi zamonaviy bank mahsulotlari va hizmatlarini taqdim etishda ko‘radi.

Bank tashkil etilganidan buyon quyidagi ishbilarmonlik prinsiplariga amal qilib kelmoqda:

  • Bank orqali o‘tkazilayotgan operatsiyalarning vakolatliligi, ishonchliligi, texnologiyaliligi va qonuniyligini ta’minlash (barcha turdagi bank amaliyotlari O‘zbekiston Respublikasi qonunchiligi talablariga muvofiq amalga oshiriladi);
  • o‘z mijozlarining biznesini bilish, moliyaviy sheriklik va sheriklar bilan uzoq muddatli, konstruktiv, o‘zaro foydali hamkorlikni amalga oshirish;
  • mijozlarga to‘liq moliyaviy hizmatlar, shu jumladan moliya bozori talablaridan kelib chiqgan holda nostandart hizmatlarni taklif etish;
  • mijozlar va aksiyadorlar tomonidan ishonib topshirilgan mablag‘larni asrab-avaylash va ko‘paytirish;
  • mijozlarning foyda va hatarlari balansini puxta tahlil qilgan holda, keng turdagi sifatli bank hizmatlarini ko‘rsatish, ularning kapitali va daromadlarini himoya qilish;
  • mijozlarni maksimal darajada oldindan ko‘rib bo‘lmaydigan hatarlardan himoyalash;
  • har bir mijoz muammolari va holatidan kelib chiqib, universal bank texnologiyalari uyg‘unligiga erishish;
  • har bir amalga oshirilayotgan hatti-harakatning ochiq, shaffof va maksimal darajada puxta o‘ylangan bo‘lishini ta’minlash;
  • bank hodimlari o‘rtasida ishbilarmonlik muhitini yaratish, korporativ madaniyatning shakllanishi, hodimlarga o‘zlarining kasbiy ko‘nikma va mahoratlarini namoyon qilishlari uchun sharoit yaratish va ularning mehnatiga munosib xaq to‘lanishini ta’minlash.

Korporativ qadriyatlar

  • mijozlar mablag‘larini ko‘payishiga olib keladigan ishonchli boshqaruv tizimini optimallashtirish;
  • foyda/hatar mutanosibligi sharoitida, mijozlar bilan kam hatarli, lekin doimiy foyda olinadigan uzoq muddatli munosabatlarni qurish;
  • bankning kadrlar siyosati avvalo malakali kadrlarni ishga mastahkamlamoq, ularga professional o‘sish va ishdagi barqarorlik muhitini yaratib berishga yo‘naltirish.

Bank kredosi (nuqtai nazari)

  • Respublikaning barcha hududlari va uning tashqarida o‘z mijozlariga barcha xizmatlarning universal to‘plamini ko‘rsatish orqali ularning talablarini to‘liq qondirish;
  • Korporativ va xususiy mijozlar hamda davlat tashkilotlari va tizimlarining talablariga moslashuvchan ruhda yondashish;
  • Mijozlar biznesini rivojlantirishda ularga ishonchli sherik bo‘lish;
  • Ijtimoiy-iqtisodiy dasturlar va investitsiyalarni iqtisodiyotning real sektoriga yo‘naltirishda ko‘maklashish.

Biznes-rejaning xayotga tadbiq etilishli, uning xayotiyligi va asosiy strategik maqsadlarga erishish mumkinligini amalda tasdiqladi.

Bankning asosiy strategik maqsadlari:

  • Foyda olish;
  • Hatarlarni kamaytirish;
  • Bank faoliyatining samaradorligini oshirish;
  • Bank benuqson ishbilarmonlik obro‘sini saqlagan holda faoliyatining oshkoraligini oshirish.

Bankning qudrati

  • Katta korporativ va chakana mijozlar mavjudligi hamda mijozlarni jalb qilish va ularni ushlab qolish borasida katta tajribaga egaligi;
  • Bank operatsiyalarining yuqori darajadagi avtomatlashtirilganligi va yangi zamonaviy bank xizmatlarini joriy etilishi;
  • Bank iqtisodiyotning muayan bir tarmog‘iga mansub bo‘lmaganligi;
  • “Fitch Reitings” halqaro reyting agentligining “Barqaror” “V-“ prognozi bilan va “Ahbor Reyting” reyting agentligining “Barqaror” “uzA+” prognozi bilan reyting baholariga egaligi;
  • Bank brendining taniqliligi, logotipining hammabopligi va oson qabul qilinishi;
  • Bank filiallari joylashgan joylarining qulayligi va kerakli yangi texnologiyalar bilan jihozlanganligi.

Ustunliklari

Biznesining samaradorligi. Moliya bozoridagi o‘rni

  • Mijozlar sonining ortishi va diversifikatsiyasi;
  • Kreditlash, hisob-kassa amaliyotlari, valyuta amaliyotlari va chakana biznes hizmatlarini ko‘rsatish hisobiga bankning daromadlarini oshirish;
  • Bankning respublika poytaxti va uning viloyatlaridagi keng geografik joylashuvi ustunligidan maksimal darajada foydalanish.

Xatarlarni boshqarish siyosati samaraligi

  • Hatarlarni boshqarish tizimini takomillashtirish;
  • Sifatning nazorati;
  • Kredit hatarlarini diversifikatsiyalash.

Kredit portfelining yuqori sifatini saqlab turish

  • Kredit portfeli sifatini doimiy monitoring qilib borish;
  • Kredit portfelini keyinchalik diversifikatsiya qilish;
  • Kichik biznes va hususiy tadbirkorlikga beriladigan kreditlar hajmini ko‘paytirish.

Filiallar faoliyatini optimallashtirish

  • Amaliy samaradorligini oshirish va texnologik jihatdan yangilab borish;
  • Bank filiallari va chakana biznes tarmog‘ining samaradorli ishini oshirish.

So’rov

Nima sababdan «Trastbank» XAB mijozligini tanladingiz?

Valyutalar kurslari

 
1 USD
1 EUR
1 GBP
1 RUB
1 CHF
1 JPY
MB kursi
8455.37
9554.57
11060.47
131.53
8436.81
75.48
Sotib olish
8420.00
9090.00
10580.00
90.00
8030.00
60.00
Sotish
8465.00
9570.00
11125.00
140.00
8540.00
76.00
 
4.00
77.20
43.26
2.16
-16.25
-0.16
16.04.2019 dan ma’lumotlar

Belgilangan matnni tinglash uchun quyidagi tugmani bosing Powered by GSpeech