Размер шрифта: A A
Цвет сайта: A A A A
Мобил талқин
(+998 78) 140-00-88
Ишонч телефони
(+998 71) 244-25-73
Иш тартиби: ДУ-ЖУ 09:00-18:00
Call center
(+998 78) 140-00-88
Иш тартиби: ДУ-ЖУ 09:00-18:00
Акциядорларга тезкор боғланиш
(+998 78) 140-00-88
Иш тартиби: ДУ-ЖУ 09:00-18:00
Сайтга кириш

Мижозларга хизмат кўрсатиш стандартларига риоя этишнинг тизимли фаолияти йўлга қўйилмоқда

Мижозларга хизмат кўрсатиш стандартларига  риоя этишнинг тизимли фаолияти йўлга қўйилмоқда
15 Apr 2021

Жорий йилнинг 8 апрель куни Бош банк ва филиал ходимларидан иборат “Мижозларга хизмат кўрсатиш стандартларини жорий этиш” комиссияси аъзолари иштирокида видеоконференция ташкиллаштирилди. 

Видеоконференция Банк ходимлари томонидан мижозларга хизмат кўрсатиш сифатини ошириш, мазкур жараённи самарали бошқариш ва назорат қилиш тизимини яратиш ҳамда банк маҳсулотлари ва хизматларини фаол равишда тарғиб қилиш бўйича амалга ошириладиган вазифалар кўриб чиқилди.

Видеоконференцияда Филиаллар фаолиятини мувофиқлаштириш департаменти директори Ойбек Дўсмуҳамедов, Банк хизматлари истеъмолчиларининг хукуқини ҳимоя килиш департаменти директори Ш.Ханбабаева ва ташқи маркетинг компанияси раҳбари Ш.Зокировлар  филиалларнинг масъул мутахассислари томонидан белгиланган стандартлар асосида мижозларга хизмат кўрсатиш сифатини назорат қилиш, банк хизмати ва маҳсулотларини кросс-савдо орқали сотиш ҳамда хизмат кўрсатиш сифатини янада яхшилаш бўйича тегишли кўрсатмалар берилди.

 Банк филиаллари томонидан кўрсатилаётган хизматлар сифатининг доимий равишда назорат қилиб борилиши, уларнинг самарали фаолиятида муҳим асос ҳисобланади.

2.JPG

Манба: кўрсатилмаган / Кўришлар: 214
Белгиланган матнни тинглаш учун қуйидаги тугмани босинг Powered by GSpeech