Размер шрифта: A A
Цвет сайта: A A A A
Мобил талқин
(+998 78) 140-00-88
Ишонч телефони
(+998 71) 244-25-73
Иш тартиби: ДУ-ЖУ 09:00-18:00
Call center
(+998 78) 140-00-88
Иш тартиби: ДУ-ЖУ 09:00-18:00
Акциядорларга тезкор боғланиш
(+998 95) 198-41-09
Иш тартиби: ДУ-ЖУ 09:00-18:00
Сайтга кириш

“Трастбанк”да масофавий видеоконференция

Янгиланган сана: 16 Сентябр 2020, 12:53
“Трастбанк”да масофавий видеоконференция
16 Sep 2020

“Трастбанк” хусусий акциядорлик банкида мижозларга кўрсатилаётган хизмат сифатининг тасдиқланган стандартлари асосида “Сирли мижоз” методида доимий баҳолаб бориш тизими йўлга қўйилган.

Жорий йилнинг 15 сентябрь куни банкнинг барча филиаллари ходимлари учун “Сирли мижоз” методи орқали ташқи маркетинг компанияси томонидан мижозларга хизмат кўрсатиш сифатини баҳолаш бўйича ўтказилган ўрганиш натижалари юзасидан пандемия шароитини ҳисобга олган ҳолда Филиаллар фаолиятини мувофиқлаштириш департаменти ва Ўқув маркази иштирокида масофавий видеоконференция ташкил этилди.

IMG_4043.JPG

Видеоконференцияда Филиаллар фаолиятини мувофиқлаштириш департаменти директори Ойбек Дўсмуҳамедов филиалларнинг мутахассислари томонидан мижозларга хизмат кўрсатиш жараёнида йўл қўйилган хато ва камчиликлар таҳлили ҳамда хизмат кўрсатиш шарт-шароитларини янада яхшилаш бўйича тегишли кўрсатмалар берди.

Банк филиаллари томонидан кўрсатилаётган хизматлар сифатининг доимий равишда назорат қилиб борилиши, уларнинг самарали фаолиятида муҳим асос ҳисобланади.
Манба: Банк Ахборот хизмати / Кўришлар: 44
Белгиланган матнни тинглаш учун қуйидаги тугмани босинг Powered by GSpeech